Najczęściej zadawane pytania

 

Jakie są koszty dostawy?
W jaki sposób znaleźć towar, którego poszukuję?
Czy muszę zakładać konto w sklepie, aby dokonać zakupu?
Kiedy wyślecie towar?
Czy mogę otrzymać fakturę VAT?
Czy po złożeniu zamówienia bez rejestracji otrzymam potwierdzenie drogą mailową?
Czy mogę odebrać produkty osobiście?
Czy mogę zapłacić za zamówienie tradycyjnym przelewem?
Jak dobrać odpowiedni rozmiar?
Czy moje zamówienie zostało już wysłane?
W jakim czasie firma kurierska dostarcza przesyłkę?
Kurier przyjechał z przesyłką, ale nie było mnie w domu. Co mam zrobić?
Czy mogę otrzymać przesyłkę w sobotę?
Czy można „odłożyć” wysyłkę zamówienia na późniejszy termin?
Czy kurier skontaktuje się ze mną przed dostawą?

JAKIE SĄ KOSZTY DOSTAWY?
W przypadku zamówień przekraczających określoną kwotę, widoczną zawsze w górnej czesci sklepu, dostawa jest zupełnie darmowa. W przypadku mniejszych zamówień pobieramy opłaty w zależności od sposobu dostawy i płatności.
W JAKI SPOSÓB ZNALEŹĆ TOWAR, KTÓREGO POSZUKUJĘ?
Korzystając z wyszukiwarki znajdującej się w lewym górnym rogu sklepu lub przeglądając menu kategorii (po lewej stronie) i przechodząc na interesujące działy.
CZY MUSZĘ ZAKŁADAĆ KONTO W SKLEPIE, ABY DOKONAĆ ZAKUPU?
Nie ma takiej konieczności. Zamówienia można składać bez rejestrowania się i zakładania konta w sklepie. Takie zamówienie będzie standardowo zrealizowane, ale nie będziesz miał możliwości skorzystania z takich udogodnień jak przeglądanie historii zakupów czy korzystanie z rabatów lojalnościowych.
KIEDY WYŚLECIE TOWAR?
W 48h godziny. Zamówienia złożone w dni robocze do godziny 12:00 nadawane są tego samego dnia z dostawą następnego dnia roboczego. Na przykład jeśli złożysz zamówienie w środę o godzinie 12:00, przesyłka powinna dotrzeć już w czwartek. Zamówienia złożone w dni wolne zostają wysłane w pierwszym pracującym dniu następującym po dniu wolnym.
CZY MOGĘ OTRZYMAĆ FAKTURĘ VAT?
Oczywiście, ale pod warunkiem, że zaznaczysz taką opcję w trakcie składania zamówienia oraz wypełnisz wszystkie pola danymi wymaganymi do wystawienia faktury VAT. Dokument zostanie dołączony do przesyłki.
CZY PO ZŁOŻENIU ZAMÓWIENIA BEZ REJESTRACJI OTRZYMAM POTWIERDZENIE DROGĄ MAILOWĄ?
Jakakolwiek transakcja z naszym sklepem skutkuje otrzymaniem potwierdzenia na wskazany adres email. Nie ma znaczenia czy założyłeś konto czy dokonałeś szybkiego zakupu bez rejestracji – zawsze otrzymasz podsumowanie wraz ze szczegółami na podany adres e-mail. W momencie przekazania towaru kurierowi, otrzymasz też powiadomienie sms (nigdy nie wykorzystamy Twojego numeru w innym celu)
CZY MOGĘ ODEBRAĆ PRODUKTY OSOBIŚCIE?
Prowadzimy jedynie sprzedaż wysyłkową, dlatego nie ma możliwości odbioru osobistego. Nie przejmuj się, otrzymsz zamówione produkty szybko i bezpiecznie, prosto pod wskazany adres.
CZY MOGĘ ZAPŁACIĆ ZA ZAMÓWIENIE TRADYCYJNYM PRZELEWEM?
Tak. Po wybraniu takiej metody płatności otrzymasz dane do wpłaty oraz numer rachunku.
JAK DOBRAĆ ODPOWIEDNI ROZMIAR?
Każdą rzecz w sklepie wymierzamy z osobna, więc przed dokonaniem zakupu zapoznaj się z tabelą wymiarów na karcie produktu. Możesz też porównać podane wymiary do swoich innych rzeczy, które nosisz na co dzień.
CZY MOJE ZAMÓWIENIE ZOSTAŁO JUŻ WYSŁANE?
Informacje o aktualnym statusie zamówienia dostępne są na stronie "Moje konto w sklepie" (tylko zarejestrowani użytkownicy). Dodatkowo, na adres email podany przy realizacji zamówienia wysyłane będą wiadomości z aktualną informacją o statusie zamówienia.
W JAKIM CZASIE FIRMA KURIERSKA DOSTARCZA PRZESYŁKĘ?
Nasza umowa z firmą kurierską przewiduje dostawę na następny dzień roboczy po złożeniu zamówienia, czyli średnio 24h od złożenia zamówienia.
KURIER PRZYJECHAŁ Z PRZESYŁKĄ, ALE NIE BYŁO MNIE W DOMU. CO MAM ZROBIĆ?
Kurier pojawi się jeszcze dwa razy pod wskazanym adresem. Taka opcja jest przez nas gwarantowana. Nie wiąże się to oczywiście z żadnymi dodatkowymi kosztami.
CZY MOGĘ OTRZYMAĆ PRZESYŁKĘ W SOBOTĘ?
Tylko w przypadku dostawy do Paczkomatów Inpost. Towar zamówiony w piątek przed 12:00, będzie gotowy do odebrania już w sobotę.
CZY MOŻNA „ODŁOŻYĆ” WYSYŁKĘ ZAMÓWIENIA NA PÓŹNIEJSZY TERMIN?
Oczywiście. Jeśli masz taką potrzebę, poinformuj nas o tym w "uwagach" podczas składania zamówienia, podając preferowaną datę dostawy.
CZY KURIER SKONTAKTUJE SIĘ ZE MNĄ PRZED DOSTAWĄ?
Kurierzy nie mają obowiązku kontaktowania się z odbiorcą przesyłki przed jej dostawą, dlatego też nie jesteśmy w stanie tego zagwarantować. Jednak z doświadczenia możemy powiedzieć, że kurier przeważnie dzwoni przed dostawą.